Lördag + söndag = helg!

Jäklar, vilken bra helg det blev! Efter att ha legat i sängen i stort sett hela dagen igår var det ju dags att ge sig ut på stan och fira pappa. Klockan 18 hade vi bokat bord på O'learys, och där blev det popcorn, vitlöksbröd, hamburgare, pommes och öl! Mums! Efter detta var vi mätta kan jag lova =) Sen hamnade vi på festligheter i Hejdegården, där vi hängde i en bar i ett vardagsrum =) Innan vi var hemma hade vi hunnit besöka McDonalds med, milkshake och cheeseburgare ska det vara mitt i natten =)

Idag har jag bara hunnit med tjejlunch på stan, men det är å andra sidan inte så bara =) Hela söndagen fick liksom en helt ny mening! Nu håller jag på och tvättar, vilket kanske inte är så jättekul, men välbehövligt... Framåt kvällen vankas det fläskfilé, nam nam sa krokodilen =)

Förr i tiden så var man ju bara ledig på söndagen, och nu är man ledig (eller ja de flesta är väl i alla fall), lördag och söndag. Jag undrar när helgen kommer utökas med fredagen? Då skulle helgen bli komplett =) Det borde i alla fall vara förbjudet att jobba längre än till lunch på fredagar!





"Nyss så träffa jag en krokodil"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback