En april-update...

Usch vad lång tid det tar mellan blogguppdateringarna på den här bloggen, om jag var läsare av min egen blogg skulle jag sluta följa den... Men nu är det såhär att jag och mina tjejer har en gemensam blogg som vi alla har lösenord till och bara vi med lösenord kan läsa vad som skrivs, så när jag väl har något att skriva (även om det inte heller blir så ofta) så skriver jag där. En sådan blogg kan jag starkt rekommendera om man vill hålla kontakten men är utspridda i Sveriges avlånga land =)

Men som sagt det händer inte så mycket heller, jag jobbar och står i, och sen gör jag inte så mycket mer tyvärr... Hoppas på lite vårkänslor och vårenergi nu så man orkar lite mer...!

Nu är i alla fall köket färdigrenoverat och diskmaskinen på plats =) Fint blev det men det saknas skåp och lådor för alla våra köksprylar. Det är väl dags att rensa lite bland alla pinaler, men så var det där med energin till det, jag kan ju inte låta Thomas göra allt (även om han är så snäll och gärna gör det! ♥). Det blir ett framtidsprojekt helt enkelt! Nu kan jag ju i alla fall inte skylla på något jag måste plugga till, hihi.

Igår var det två barn på jobbet som slutade, de har fått plats på sina önskemålsförskolor. Lite sorgligt var det allt att säga hejdå till två riktiga godbitar! Barnen fick glass och vi i personalen fick kakor och jättesöta blommor =)





Ikväll ska vi ut och äta och fira bästa pappa som fyllde år förra helgen!





"...blommor i sitt hår..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback