1 jobbdag kvar...

När jag vaknade imorse var det med ett leende på läpparna (trots att klockan bara var 6.00), jag tänkte nämligen på att nu är det bara en dag kvar som jag behöver gå upp tidigt till jobbet innan det är dags för lite ledigt innan bebben kommer =) Sen har det i och för sig inte varit lika glatt på jobbet hela dagen, blir ju så satans trött, var tvungen att ta en powernap när jag kom hem.

Nu ska jag faktiskt snart gå och knyta mig, men först förbereda lite inför sista jobbdagen (skönt att kunna ta matlåda från frysen), vattengympapasset (skulle behöva en ny bikiniöverdel eller en baddräkt, men får bli en annan gång) och kalaset vi ska på imorgon (det är många som fyller i augusti)... Så hoppas jag Thomas kommer hem med storkovan från Mantorp, det var visst trav där idag...




"På fyra ben går den"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback