Bebisfunderingar...

Idag har jag fått höra en del roliga frågor och kommentarer från barnen. En tjej undrade till exempel när bebisen ska kläckas och en annan undrade om jag ska bajsa ut bebisen för det hade hennes mamma gjort =) Sen har de helt och hållet full koll på att bebisen ska dricka mjölk ur brösten! Jag har verkligen stortrivts på min förskola där det nästan bara varit småbarn, men det är inte så dumt att träffa lite äldre barn också, såna som man diskutera med =) Men det är inte så lätt alla gånger att förklara hur bebisen kommit in i magen och hur den ska komma ut... Och hur förklarar man egentligen för en 5-åring hur det känns att ha en bebis i magen?





"Imse vimse spindel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback