Glass i stora lass!

Semestern bara springer iväg... Har redan lite jobbångest, två veckor är helt klart alldeles för lite, speciellt när jag helst sover länge på morgonen (plötsligt kan jag visst det igen...) och sover middag en, eller till och med två, gånger/dag. Det hela skulle kännas mycket bättre om jag bara visste hur det blir med graviditetspenningen, tyvärr verkar det bero på vilken handläggare man får på f-kassan, och det går ju inte allför fort för dem heller, semestertider som det är. Har väntat i tre veckor nu, är det normal väntetid eller?

Igår var vi alla fall och fyllde våra magar med glass på underbara Smultronstället i Söderköping! Mumsfilibabba så gott det är med glass =)






Efter glassen skulle vi vara lite duktiga och röra på oss och "klättra" upp till utkiksplatsen. Trots att vi inte gick så långt upp så har jag idag haft en sjukt brännande känsla i vaderna som jag först trodde berodde på att jag hade haft kramp inatt. Men eftersom jag inte kommer ihåg att jag haft kramp, och definitivt inte i båda vaderna har jag nu dragit slutsatsen att jag har träningsvärk i vaderna efter klättringen!



Idag har jag varit och hälsat på mormor och uträttat lite ärenden på stan. Och nu ikväll har Thomas och jag suttit på balkongen och ätit vit kladdchokladtårta och spelat Yatzy, jag vann =)




"För där på stranden väntar, ett smurflass massa glass"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback