"Hemmafru"

Igår var som sagt sista dagen på jobbet, inte dumt alls! Sen var jag på vattengympa. Ledaren sa något om att man väger cirka tio procent av sin vikt i vattnet, så det är verkligen hur skönt som helst att plaska runt där, när man sedan går upp ur vattnet känner man hur tung man blir, det är en ganska häftig känsla! På kvällen var det, som jag tidigare nämnt, kalas, Thomas ena systerdotter fyller 9 år idag, vilket alltså firades igår med god mat och tårta =)

Jag måste erkänna att första dagen som hemmafru fungerat väldigt bra =) Men jag kan inte skryta med så mycket hemmafruiga sysslor, dagen har gått åt till att slappa, kolla på film, äta mat som jag fick med mig hem från gårdagens kalas (potatisgratäng, fläskfilé och rödvinssås!), en powernap och en liten promenad. Nu ikväll har jag varit hos H, det var meningen att vi skulle jobba lite i hennes hall, men det blev inte så mycket vettigt gjort där heller... Vi åt varma mackor och kollade på film istället, och gick en kvällspromenad. Sen hamnade vi hos oss istället, A kom hit och vi har tittat på gamla bilder, shit vilka minnen! Bjuder på ett litet smakprov från abiturientbalen 2004:

                                                              






"Ja, må hon leva"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback