Tisdag trettionde augusti...

Gud vad skönt det är att vara ledig =) Idag har jag varit på stan (och köpt bebiskläder fast vi skulle ta det lite lugnt med det... + en bikini till vattengympan), sen åkte jag hem och åt och efter det var det bara att klä på sig regnkläderna igen för att ge sig iväg på vattengympa... Strax efter jag kom hem blev jag hämtad av mamma och så bar det av till Ljungsbro, nu har jag målat lite möbler ytterligare en gång.

Blivande morfar
har lekt lite konstnär på magen, överst har han kladdat något oläsbart, men sen ska det vara ett hjärta (som han själv tyckte blev Afrika) och M+M som står för morfar + Modde =)




Jag har pratat med hyresvärden idag också, han tyckte vi är så bra hyresgäster så vi ska få målat trots att det egentligen inte behövs =) Golvet i det blivande barnrummet ska de fixa också, det kommer bli så fint! Vad vi inte hade räknat med var att de kommer redan på torsdag, så nu måste vi flytta ut alla grejer från rummet tills dess, och det är ju lite svårt att göra från Ljungsbro...

Nu ska jag titta vidare på True Talent och äta popcorn!




"I'm gonna love you like I'm indestructible"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback