Söndag = tvättdag

Vilken slappdag det har varit idag, det är som att jag är bakis efter gårdagens födelsedags- och kräftkalas, men det är jag ju förstås inte! Men det var väldigt trevligt igår när vi var hos Thomas syster A och firade hennes grabbar =) Gott med kräftor var det också! Jag kör lite efter devisen att bjuds det inte på svenska kräftor då kan jag lika gärna vara utan, så igår hade jag tur =) När vi åkte hem igår hade vi fått med oss lite bebisprylar, alltid lika kul att fylla på med kläder och möbler, så nu är vi ett skötbord och en ljusblå (och lite andra färger med, men det syns att kläderna kommer från en pojke) klädhög rikare =)






 

Skötbordet är ett av mina ledighetsprojekt då det är tänkt att det ska målas, vi måste bara komma fram till vilken färg vi ska ha på bebisens möbler, men precis som med namn så är vi inte direkt överens... Men det blir nog bra till slut!

Det vettiga jag gjort idag är att jag tvättat (brukar bli tvätt på söndagar). När man kommer ner till tvättstugan blir man ju inte speciellt glad på sina grannar, men orkar inte med att beskriva allt man blir irriterad på... Nu ska jag istället förbereda tacosen som jag ska ha till One Tree Hill, mums =)




"Vi skålar för våra vänner"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback