Festligheter och pjamashäng...

Igår, på Nobeldagen, var vi bjudna på dop. Vad vi visste och många av de andra gästerna gissade var att det även skulle bli bröllop =) Dagen och kvällen var helt fantastisk, F:s klänning underbart fin, och lilla M skötte sig alldeles utmärkt! Någon som också skötte sig var våran lilla prinsessa, sa inte ett knyst i kyrkan och lät oss äta samtidigt på middagen =) Vi var hemma ungefär vid tolv och var rätt så trötta, men då var lilla prinsessan inte alls intresserad av att sova... Hon somnade till några gånger på Thomas bröst för att strax därefter vakna när Thomas la ner henne och vara jätteilsken... Vid halv tre tog jag över och efter lite vaggning och gungning i famnen somnade hon till slut, men då vågade jag inte lägga ner henne så hon fick sova på mig tills det var dags för mat igen... Sedan sov hon faktiskt i vaggan i några timmar och sen hade Thomas hand om henne så jag kunde sova till 12! Men jag var fortfarande trött... Idag har vi bara tvättat och slappat, lillan har inte ens fått av sig pjamasen =)

           






"Kärleken är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback