Inatt jag drömde...

Jag hade världens konstigaste dröm inatt. Den handlade om katter eller kaniner som var dräktiga, och så födde de människobebisar på mammas och pappas tomt. Bebisarna föddes i "hela hinnor" så katten/kaninen var tvungen att själv öppna hinnorna genom att gnaga på dem, när man då fick syn på bebisen hade den alldeles för stort huvud... Konstigt hur det funkar i hjärnan när man sover...! Idag skulle F och jag åka med våra småtjejer och hälsa på på jobbet, men vår kollega ringde imorse och berättade att de hade magsjuka på förskolan... Och det vill vi inte veta av, egentligen aldrig, men speciellt INTE nu till jul! Så F och jag träffades på stan istället, och det gick bra det med =) Nuförtiden handlar dock inte våra stadsbesök om att handla till oss själva längre, men vi har ju inte mindre trevligt för det =) Imorgon ska jag äntligen till sjukgymnasten! Skulle ju till en sjukgymnast på bb, men först var hon sjuk och nästa gång avbokade hon på grund av vård av sjukt barn. När hon erbjudit mig ny tid har den alltid legat två veckor fram i tiden... Nu i veckan ringde jag till sjukgymnasten på vårdcentralen istället, och fick en tid två dagar senare... Men det var ingen bra tid och jag ringde till en annan sjukgymnast som ligger i närheten, samma sak där, fick en tid två dagar senare. Tänk om jag ringt dit direkt, då kanske min rygg skulle mått lite bättre redan... Skönt att det äntligen är dags i alla fall! Nu ligger lilla grodan på mitt bröst och sover och det börjar väl bli dags att försöka förflytta oss till sängen. God natt! ( Om det är någon som undrar över min uteblivna styckeindelning så är den inte frivillig, utan den beror på att det inte funkar att styckeindela när jag bloggar från mobilen, annars skulle jag definitivt göra det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback