Tack för alla...

...peppande ord och positiva kommentarer angående beslutet att sluta amma! Inte för att jag trodde att någon skulle "attackera" mig eller så, men det känns ju alltid bra att få höra snälla ord när man gör något som känns svårt. Även bvc-sköterskan tyckte att jag gör helt rätt, småbarnstiden skulle inte enligt henne bestå av ett enda smärttöcken, och där kan jag ju inte annat än att hålla med! Att det fortfarande känns som ett bra beslut kanske beror på att det inte är definitivt så länge jag fortfarande pumpar, när beslutet väl ska tas om att sluta pumpa kommer det antagligen dyka upp lite beslutsångest igen, men än så länge känns det som sagt helt rätt! =) Så nu är det här inte längre en amningsblogg utan en pumpnings-, och som nu, en flaskmatningsblogg... Idag har jag varit på stan med min lilla familj =) Vi hade en lång lista på grejer vi skulle göra och köpa, men lyckades bara pricka av en ynka punkt på listan... + ett besök hos lilla grodans gammelmormor, där träffades även min morbror med familj. Kom vi fram till att morbror G blir lillans gammelmorbror...? =) Nu återstår att se när det passar för lilla fröken att somna och om hon tänker sova inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback