En torsdag... och en lördag...

Ja, en helt vanlig torsdag är just vad det är. Har jobbat förstås. Fick oss dagens garv på jobbet idag när ett barn sa "pappa pom" (alltså att det var en pappa som kom), men den som kom var ingen mindre än Thomas =) Efter jobbet åkte vi till maxi och brände pengar, helt sjukt att det kostar så mycket att köpa mat! Kvällen har spenderats hos E och hennes lilla kattunge, såå söt!!

Jag har ju förresten glömt att berätta om i lördags, då var jag nämligen på ett spa-paket på p.a.u.s. Paketet innehöll ansiktsbehandling, bodyscrub, kurbad och hot stone-massage. Det var verkligen hur skönt som helst! Kan starkt rekommendera hot stone-massagen! Anledningen till att jag kunde unna mig denna lyx var att jag hade ett presentkort från förra årets födelsedag. Och det passade ju så himla bra nu när skolan slutat och allt. Så stort tack Thomas familj för 25-årspresenten! =)


Förresten vill jag ha vår nu!




"Vet du att, vet du att,
de blir mörkt om natta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback