2011-02-13

Jag blev lite inspirerad av en blogg på blogg.se om att ta ett foto en gång i timman och liksom visa sin dag, men jag tog nog fler bilder än en i timmen och inte alltid vid rätt tidpunkt, så därför kommer här kommer istället min söndag (bättre sent än aldrig...) i bilder:





09.01 - Det finfina vintervädret lockar ut mig på en morgonpromenad innan frukost, men jag pälsar på mig ordentligt förstås.




09.59 - Söndagsfrukosten står på soffbordet och avnjuts till Nyhetsmorgon.




11.12 - Nyduschad och redo för en sväng på Ikano med F (IKEA för jobbets räkning och resten av Ikano för egen räkning).




11.31
- Framme på parkeringen. Kundvagnarna frös!




11.54 - Var bor du lilla råtta?




11.54 - Det kändes lite som att tjuren spanade in oss...




12.39 - Det är tröttsamt att gå på IKEA, tur att man kan provsitta deras möbler =)




13.17 - Dags att ladda om batterierna, Ikanos bästa sallad, med godaste brödet och dressingen finns på Sannes Coffee!




14.13 - Malin + REA = ♥




14.54 - Jag tror F gör lite lyckovift med tårna när byxorna passar! =)




15.52 - Hej då F! Tack för en väldigt trevlig dag i trevligt sällskap =)




17.03 - Eftermiddagen fortsätter i trevligt sällskap eftersom jag får träffa M som är hemma på besök! Akta dig för hajen vännen!




17.52 - En liten promenad senare var vi framme hos J som välkomnade oss på bästa sätt trots dörrmattans uppmaning! Gick hem gjorde vi dock inte förrän efter vi hade inspekterat lägenhet, ätit frukt och skvallrat lite =)




18.47 - Vi hann också med att spana in lilla N:s coola strumpor!




19.18 - På vägen hem svängde vi förbi minneslunden på kyrkogården och sa hej till våra farmorar (= farmor i plural), fina rosor någon lämnat...




20.25 - Väl hemma tog jag igen ett missat One Tree Hill avsnitt, vilket bra sätt att avsluta en bra dag och kväll på!




21.11 - Godnatt Tarzan!




"Sunday, Bloody Sunday"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback