Tidig morgon = tidig eftermiddag

Eftersom en av mina kollegor har varit hemma från jobbet idag blev det öppning för min del i morse, man blir ju trött av att bara ställa klockan på 04.45... Imorse hann jag reflektera över att om man går upp innan Corren kommer, då går man upp F Ö R tidigt... Men det är skönt att sluta tidigt med! =) Det blev en sväng på stan för min del, och oj vad pengarna gick åt! Men det var inte så att jag slösade med pengarna utan jag köpte bara nödvändiga saker, och faktiskt bara två saker till mig själv (även om jag försökte intala mig att det bara var en sak...)!

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig, det blir öppning även imorgon. Men det gör faktiskt absolut ingenting, speciellt inte när det är fredag imorgon =) Känns skönt att veta att vi får en bra vikarie imorgon också, en som förstår vad vi säger...




"Det är värt å leva fattigt ett tag
om man får vara kung för en dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback