Lägg till vattenkokare...

Vilken alldeles utmärkt födelsedag det blev! Tjejerna var här och åt paj (som jag gjort) och chokladbollar (som älsklingen gjort ♥ ) och jag fick massor med paket! Är verkligen som ett barn när det kommer till paket, bara sliter upp dem och hinner knappt titta på innehållet innan jag ger mig på nästa. Ni ska veta att det lönar sig att lägga ut sin önskelista på nätet =) Jag fick nämligen bara saker jag önskat mig:

- Ett finfint fruktfat, ännu bättre än det jag visat på bild =)
- En sladdlös mus till laptopen (som jag dock inte använt än... men jag ska!)
- Ett presentkortCubus, en av mina favvoaffärer!
- Brödformar, så nu ska det minsann bakas =)
- Bakdukar, så nu ska det minsann bakas =)
- Blomstercheckar, det kommer bli så fint med lite grönt i lägenheten!

På lördagen efter firades födelsedagen lite mer, detta med hotellfrukost, guuud så gott det var! Jag gillar ju att äta och det bästa målet på dagen är frukost, så bättre än hotellfrukost blir det ju inte! Fick mer paket (mysiga sockar, spännande dessertsåser bland annat med mango och en vas). Lördagen fortsatte med promenad, kalas för mormor och tacomys hos päronen! På söndagen gjorde vi i stort sett ingenting, men det var skönt det med =) Hur bra jag än tycker om det nya jobbet är det inget som går upp mot helgen, bara två dagar kvar så är vi där igen =)

I måndags träffade jag J för en promenad, efter ett alldeles för långt uppehåll, konstigt att det ska vara så svårt att få till en dejt! =) Jag fick i alla fall tillbaka en av mina Astrid Lindgren-filmer, Madicken på Junibacken, hade haft den utlånad så länge att det var som att få ännu mer paket =) Så nu kan jag ju stryka filmen från önskelistan, däremot lägger jag till en vattenkokare!



"like a bridge over troubled water..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback