Kalas!

I fredags slutade jag tidigt igen och hade planerat att fixa massa saker på eftermiddagen, men som brukligt när jag får för mig att planera så blir det istället ingenting av det hela, jag åkte hem och sov istället... Men en en-och-en-halv-timmas eftermiddagslur var inte helt fel det heller =)

lördagen hände desto mer, kanske inte så konstigt med tanke på att jag vaknade 07.10! Innan frukost var jag ute och gick och lämnade kartonger till återvinningen, sen blev det frukost och dusch innan jag åkte ner på stan för min makeuprådgivning, här är resultatet:

           
           

Lördagen spenderades fortsättningsvis i Ljungsbro med lite familjekalas. Det blev att träffa familj och släkt, äta god buffémat, mer presenter, blommor, vin och spela spelet Spåret, den tidiga morgonen gjorde sig påmind men i övrigt var det en mycket trevlig eftermiddag och kväll!

       

          
      Den nedre bilden består av delar av presentskörden (exklusive frukten).


Söndagen
var det inte heller något fel på, jag träffade tjejerna för lunch på stan (har kommit på att jag älskar söndagsluncher på stan!), tvättade, hängde i soffan, åt godis och laddade batterierna för en ny vecka!




"It's my party"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback