En bra mycket bättre dag =)

Idag känner jag mig som mig själv igen, huvudet är på plats och det lilla som känns i det nu går att leva med... Ska prata med en läkare om cirka en och en halv vecka, sköterskan jag pratade med på vårdcentralen var jättetrevlig och inte alls sådär nonchalant som jag vet att de kan va... Så det här blir nog bra =)

På förmiddagarna på jobbet känns det ofta som ganska mycket kaos med föräldrar lite överallt, skrikande frustrerade barn (men många är glada och nöjda också...) och ganska frustrerade pedagoger, men när det har lugnat ner sig lite på eftermiddagen känns det som att hela dagen fungerat rätt så bra ändå =) Eftersom jag mådde bra på eftermiddagen idag bestämde jag mig för att gå hem från jobbet, det var ett bra val, promenaden gjorde gott =) Nu ska det däremot bli gott med potatis- och tonfiskgratäng med bearnaisesås, mums! Och som grädde på moset blir det sedan fika med bästa tjejerna på stan =) 

Vad var det jag sa? En bra dag helt enkelt =) 




"Du ger mig bra vibrationer"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var ju inte där...Jag vill oxå vara bäst=(

2011-01-22 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback