En till bra nyhet =)

Jag visste att det skulle ligga en lönespecifikation i posten idag eftersom jag jobbade lite (16 timmar..) i december, men döm om min förvåning när kuvertet innehöll inte mindre än två papper, ett från decemberjobbet PLUS min första specifikation med månadslön! Snacka om glad nyhet, hade inte räknat med att få några pengar förrän nästa månad =) Med så mycket oväntade slantar på kontot kan jag ju shoppa massor (eller kanske spara massor..?)


               

Mina senaste blogginlägg har blivit kommenterade, det är lite konstigt att det kan vara så kul att få en kommentar =) Så jag vill bara säga kommentera mera!

Efter jobbet idag var jag och simmade. Hade tänkt att göra det igår men då åkte jag hem först och kunde därför inte förmå mig att ta mig ur soffan, men idag åkte jag direkt efter jobbet, och vad skönt det känns efteråt =) Nu borde jag nog egentligen fixa lite inför morgondagen, men det lutar mer åt sängen... 




"Oh happy day (oh happy day)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback