Trött på kroppsdelar...

Åh, vad skönt det skulle vara om jag kunde ta bort mitt huvud... Det bara bankar ju hela tiden! Såå trött på att ha ont både nu och då... Inte hjälper det med vanliga värktabletter heller, SUCK! Kände bara av det någon gång förra veckan, men då kunde jag ursäkta det med att det var ju faktiskt första jobbveckan med mycket nya intryck och mycket att tänka på, men den här veckan har jag haft ont nästan konstant... Veckan är ju i och för sig bara tre dagar lång än så länge men att ha ont tre dagar av tre är ganska tröttsamt... Nä, imorgon vet jag en som ska ringa vårdcentralen... Hoppas jag slipper svaret: Ta en ipren och drick lite varmt.

På tal om att kunna ta bort kroppsdelar pratade F om att hugga av sig sina ben för att de är i vägen när man sitter ner på golvet med barnen. Det är ju sant men om man skulle vara utan ben tror jag man skulle önska tillbaka dem ganska snabbt, vilket nog gäller huvudet med i och för sig...




Kanske inte så nöjd trots allt...?




"Huvud, axlar, knän och tår, knän och tår"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback