Linköpingsmästerskap i Campushallen...

I lördags hände något ovanligt ska ni veta! Jag spelade inomhusfotboll nästan en hel dag, eller alltså det var ju egentligen bara fyra matcher á 14 minuter, men det räckte gott och väl för min stackars otränade kropp! Det var hur kul som helst men jag tror jag hade träningsvärk i varenda muskel som finns i ben, rumpa och nedre delen av ryggen efteråt... På kvällen var vi hos mamma och pappa och åt kalkon, mums! Men en hel dag med fotboll och ett glas vin på det gjorde att jag somnade redan vid klockan sju... Det är hårt att ligga på topp =)

Igår var första dagen på mitt nya liv! Dels var det det nya nyttiga livet som började, men det viktigaste av allt var att det var första dagen på nya jobbet, OMG vad bra det här kommer bli! Det har varit en del att göra trots att det än så länge bara varit fyra barn där samtidigt, så hur det ska gå imorgon när det kommer tre till, plus föräldrar, ska bli väldigt intressant =) Det är väl helt enkelt nu man ska plocka fram sina bästa egenskaper och verkligen visa vad man går för!


Sen var det ju det där med examensarbetet, jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Tycker ändå att jag gjort min del nu, men det kan man ju inte säga att kursteamet (kan man kalla dem så? vilka är de? får de verkligen pengar för sin insats?) har gjort!






"Fotboll är livet
fotboll är bäst"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback