Om bubblor...

Ibland blir man så arg så det nästan bubblar över! Och igår var det nära... Det var ju efter mycket om och men dags för framläggningsseminarium igår. För att göra det hela ännu lite mer obekvämt hade jag fått F som opponent, eller alltså för min del var det väl inte så jätteobekvämt, men jag hade inte velat opponera på någon som man står så nära... Nu var det ju dock inte själva opponeringen det var något fel på, utan att min examinator inte ens kom! Till råga på allt hade hon enligt den ena kursansvariga hört av sig och meddelat att hon inte ville vara examinator, men enligt den andra kursansvariga gällde det bara en annan uppsats... Kul tänkte jag, att hamna i kläm för att kommunikationen mellan lärare, kursansvariga och annat folk på hela j**la lärarprogrammet i Norrköping fungerar lika bra som SJ:s tåg på vintern!

Som tur var kunde en av de kursansvariga sitta med så att jag i alla fall fick försvara mitt arbete, men ingen examinator hade ju läst arbetet...! Om jag inte hade varit så himla nervös under gårdagen hade det nog bubblat över till slut...




"...were holding back the flood"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback