Vagn och sylt...

Sådärja, då har vi blivit med vagn! Eller vi har åtminstone beställt en =) Det blev en Brio, som vi kollat på tidigare. Trots att jag fått höra en del bra om de små swivelhjulen vägde det inte över de erfarenheter jag har av dem, så därför blev det fyra stora fasta hjul (ja, Thomas var ju med och tyckte till också förstås och vi var rätt så överens). Lekia hade ett bra erbjudande så nu har vi både vagn och babyskydd att hämta ut när det passar, det är ju rätt så skönt att inte behöva ha allt ståendes här hemma riktigt än. Såå mycket plats har vi ju faktiskt inte, speciellt som vi inte börjat rensa ut massa skit än...

I helgen var vi hos mamma och pappa och hade det skönt! Thomas och mamma plockade kantareller och jag kokade sylt på körsbär (med lite assistans av först mamma och sen av pappa), så det var ju ett till litet steg på vägen till bullmamma-livet, hihi. Ikväll har jag stekt pannkakor och tillsammans har vi nu gjort av med den första burken med sylt =)




I söndags var jag med tjejerna och åt hotellfrukost på Scandic, frukost är ju verkligen mitt bästa! Imorgon börjar jag sent så då får jag ha mysfrukost med mig själv innan jobbet, det är inte så dumt det heller =) Förresten är det bara tre dagar kvar till semester, min första betalda, jag kan knappast längta mer!


Kusin vitamin, du ska veta att vi tänker på dig!




"Plättar med sylt uppå
Det är så gott att få"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback