Semester...? JA!

Jorå, det blev ju semester trots allt! I måndags och tisdags var Thomas, jag och mamma och shoppade loss på Gekås i Ullared! Mycket babygrejer blev det, och mycket annat också. Plånboken var ungefär lika tom som bilen var full efter två dagar =)




Natten mellan shoppingdagarna bodde vi på ett bed&breakfast i närheten av Ullared (alla stugor i stugbyn var ju upptagna!), ett alldeles perfekt litet rum för oss tre hade mamma fått tag på, förutom att det var sjukt varmt på natten!

På måndagen klockan 12 hölls en minnesstund för Norge inne på varuhuset (i resten av Sverige med kanske?), just då stod vi alla tre tillsammans. Så tyst har det nog aldrig varit inne på Gekås, det var fint!

I onsdags såg F:s lilla bebis dagens ljus för första gången, en flicka! Det kommer ju bara närmare och närmare för oss också, men jag skulle kunna tänka mig att föda nu jag med, förutsatt att bebisen skulle vara "färdigbakad" förstås =) Nu kan jag i alla fall snart inte bärga mig tills jag får träffa F:s lilla tjeja!

På onsdagseftermiddagen och kvällen försökte mamma och jag att sälja lite skräp på ett bakluckeloppis, tyvärr lyckades vi väl bara sådär den här gången... Men huvudsaken var ju i alla fall att gå plus!

Torsdag och halva fredagen har vi spenderat med J, S och lilla A på Thomas systers land, ett finfint ställe på precis lagom avstånd från stan. Det hade ju utlovats så mycket regn som vi knappt såg röken av, så bättre kunde det ju inte bli! Så tack för det vädergudarna och för lånet! =)




"Välkommen till världen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback