Bröllop och annan kärlek ♥

I lördags var vi på A:s och A:s fiiiina bröllop! Kändes som allt var perfekt, klänningen var alldeles underbar, middagen jättefin med god mat och alldeles lagom längd på tal och sånt, finaste och godaste tårtan, trevligt sällskap och bra väder! Och massa kärlek förstås ♥ Kära herr och fru, tack för att vi fick vara med och uppleva denna dag med er!

                                  

                  

                                  

Jag måste erkänna att man själv blir lite sugen på bröllop, men sen tänker jag på hur mycket det faktiskt måste kosta att gifta sig (om man ska ha ett bröllop av denna kaliber), och då inser jag att det nog får vänta ett tag tills kyrkklockorna ringer för oss... Men vi har ju lite annat som väntar innan det blir dags =) Imorse vaknade bebben tjugo över fyra (skulle gå upp tio i fem...), men det gjorde inget, jag blev bara lycklig när den lill* bestämde sig för att säga godmorgon till mamma ♥

Jag insåg när jag läste sammanfattningen av helgerna i maj att jag glömt skriva om att Thomas och jag firat vår årsdag, den 17 maj hade vi nämligen kilat stadigt i närmare bestämt fem år! Samtidigt som det känns som att det var igår som vi träffades känns det som att vi varit tillsammans för alltid! Dagen D firades egentligen inte överhuvudtaget, men två dagar innan firade vi med buffé på Ghingis, mysigt och gott! Tack mitt ♥ för att du finns! ♥




"Är du kär i mig ännu, Klas-Göran?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback