Paket...

Idag har vi haft det riktigt tungt (eller inte!) på jobbet, med två barn på förmiddagen, ett till lunch och två på eftermiddagen. Det är nästan lite pinsamt att skriva hur lugnt vi har det, men det är ju så det är så jag skulle ju ljuga om jag skrev något annat... Vi är ju i alla fall inte tre personal längre utan F och jag får klara oss själva =)

När jag kom hem från jobbet låg det två paket och väntade på mig på köksbordet. Det ena var en förpackning med dammsugarpåsar från dammsugarpåsar.nu, som i sig kanske inte är så mycket att hurra över, men det är grymt skönt att bara få dem hemskickade, jag vet knappt var jag skulle köpa dem om jag skulle leta efter dem i affärer... Det andra paketet var desto roligare för det var från goboken och innehöll lite smått och gott till bebis, eller mest till mig kanske, men med tanke på bebis =) Och jag tror jag sagt det förr, men säger det igen, gratis är gott!

Förresten är det en väldigt massa folk som ska ha barn innan det här året är slut, kuligt värre! =)





"Gubben i lådan, vad har du för dig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback