Ord och inga visor...

Jag har tänkt på en sak... Det finns de som säger att de dammsugar och att de har dammsugat (när jag antar att de menar att de dammsuger och att har dammsugit), nu undrar jag om dessa människor säger att de sugar och att de har sugat när det handlar om exempelvis karameller...?

Skönt är det i vilket fall att det är fredag! Jag tror jag har nämnt det förr, men säger det igen: att det borde införas 4-dagarsveckor! Den här jobbveckan har varit precis lagom lång =)

Imorgon är det som sagt dags för A:s och A:s bröllop! Jag har bara varit på ett bröllop innan så det ska blir väldigt kul att gå på mitt andra =) Nu håller vi tummarna för bra väder och mycket kärlek imorgon! Här kommer en liten sneak peek på klänningen =)






"More than words..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback