111111

En himla massa ettor däruppe, men det är ju faktiskt dagens datum =) Många som gifter sig idag, och coolt om man skulle fått ett barn med 111111 som personnummer, men det funkar ju med 111026 också =)

Andra dagen utan pappa har gått bra den med. Jag hade lite planer för dagen men jag lät lilla grodan och mitt humör bestämma och därför blev det inte mycket gjort, men det är väl så det ska vara i början... Man behöver ju inte ha en massa måsten!

Nu sitter lilla prinsessan i bärselen och sover så gott mot mitt bröst efter ett välbehövligt bad =) Vi har badat henne en gång innan, men då var det det absolut värsta som kunde hända, hon skrek heeela tiden... Den här gången gick det däremot riktigt bra, hon blev istället ledsen när vi lyfte upp henne ur baljan, så det bådar ju gott inför framtiden =)

Min stora älskling står i köket och förbereder för fredagsmyset, det blir paj gånger två idag. Först tacopaj och sen bananpaj, namnam =) Så nu återstår det bara att se om lilla älsklingen kan fortsätta sova när vi lägger ner henne så att vi kan få äta ihop och mysa lite, pappan och jag ♥



"Sola och bada i Piña colada"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback