Egentid...

Ja idag har vi haft lite egentid jag och Thomas, är ju en av fördelarna med pumpningen och flaskmatningen... Men vad gjorde vi på första egentiden sedan lilla grodan kom då? Jo vi var på Maxi av alla ställen... Vi var i stort behov av att storhandla och mormorn och morfarn var i stort behov av att träffa sin lilla dotterdotter! Vi var också tvungna att låna bil då våran är inlämnad på verkstan, så då slog vi helt enkelt tre flugor i en smäll och lånade mammas bil och åkte och handlade när mamma och pappa var barnvakt =) Men jag måste medge att det var skönt att komma hem igen! =) Nu ligger jag och lilla prinsessan i soffan och inväntar John Blund... Och jag bloggdebuterar från mobilen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback