Första dagen utan pappa...

Ja idag har lilla prinsessan och jag varit ensamna hemma när pappa varit på jobbet... Jag trodde innan att det skulle bli jobbigt när Thomas skulle gå tillbaka till jobbet, men det var ju inte så farligt. Dagen har bestått av att sova och äta och bajsa (det senaste bara för lillans del inte för mig) =) Och så hade vi lite besök mitt på dagen. Trots att allt gick bra var det ändå väldigt skönt när Thomas kom hem, vi hade saknat honom båda två här hemma, och han hade saknat oss! Skönt att det är fredag imorgon och snart helg så vi får vara tillsammans igen! ♥

Nu på eftermiddagen åkte vi och köpte den där bärselen jag berättade om. Tror att den kommer komma väl till pass då lilla grodan är som nöjdast när hon får närhet på magen/bröstet, antingen sovandes eller vaken. Korta stunder sover hon dock i vaggan eller ligger och gungar i sin babysitter, men när hon somnar i våran famn vaknar hon oftast när vi lägger ner henne och då blir man ju ganska låst (speciellt då vi är själva, lillan och jag)... Men man ska väl vara glad att hon känner sig trygg både hos Thomas och mig!





"Första gången som du ska hålla nån i hand"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback