Men åh...

Inte nog med att amningen krånglar, jag har grymt ont i ryggen/axeln också...Jag har haft ont i "samma" rygg tidigare men det brukar gå över när jag inte längre gör de rörelser eller bär på sådant sätt som gör att det gör ont. Problemet är bara att det är ju lite svårt att sluta bära min lilla prinsessa... Idag var det tänkt att jag skulle träffat en sjukgymnast, men imorse ringde de från kvinnokliniken (och väckte mig, morr...) och meddelade att sjukgymnasten var sjuk. Nästa lediga tid fanns inte förrän om två veckor, typiskt eftersom jag egentligen skulle behövt fått hjälp helst igår... Imorgon ska jag i alla fall till amningsmottagningen på sjukhuset och se om jag kan få någon hjälp där, annars blir det till att ta ett beslut om jag ska fortsätta amma... Även ikväll ligger vi i soffan och väntar på John Blund och mobilbloggar, tack F för att du förklarade hur man gör när man bloggar från mobben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback