10 dagar kvar...

Tänk om Modde bestämmer sig för att komma på dagen D, då är det bara 10 dagar kvar!



Inatt/imorse vaknade jag vid fyra, då var jag uppe och kissade, och sen kunde jag inte somna om... Låg bara och vred på mig och när Thomas gick upp vid fem tände jag lampan. Då trodde Thomas att det var något på G =) Men inte då, behövde bara läsa en stund, sen kunde jag sova några timmar till. Sen blev det även idag en promenad, gravidrundan som vanligt =) Efter lunchen somnade jag i soffan... Jag hade några till punkter på dagens lista, men det blev visst så att jag sköt upp dem till en annan dag... Nu ikväll har vi ätit mat från Nangs kitchen, det är ju så gott med thaimat!





"...tio små indianer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback