Dagarna går...

Jaa, dagarna går och det händer inte så mycket... Idag har vi städat lite och bror min har varit här och fikat. Ikväll väntas tjejerna på ännu mera fika =) Jag har två dagar i rad varit ute och gått på förmiddagen, en runda som Thomas kallar gravidrundan, hihi... Det är bra mycket lättare att motivera sig till att gå promenad när det är så fint väder som det varit senaste dagarna (trots att det gör lite ont...)! Igår var det vattengympa och jag var för en gångs skull den som var längst gången, när vi skulle presentera oss kunde jag ju säga att jag väntar mitt första barn nästa söndag, det är svårt att fatta att det är så nära =)

Som sagt nu inväntar jag tjejerna, och så här såg det ut i slasken efter förberedelserna. Kanske någon kan lista ut vad det kommer att bjudas på...? =)


                             





"Äpplen, päron och bananer tycker vi är gott"


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så spännande :) Jag går och räknar ner varje vecka :P Nu är det "bara" 6 veckor kvar ;) hoppas att allt är bra!

2011-10-12 @ 20:54:17
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback