Den som väntar...

Det sägs ju att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge. Men den som kom på det uttrycket kan ju knappast ha väntat på ett barn, i nio månader...?! Igår när vi väntade unnade vi oss något annat gott, nämligen kladdkaka =) Det är nog bäst att Modde kommer nu, så jag får en anledning att skärpa till mina matvanor... Gott var det i alla fall med kladdkaka som sagt!



Ett av mina syprojekt har varit att sy ett nytt överdrag till dynan i korgstolen i Moddes rum. Det kanske inte syns på bilden, men tyget på dynan var lite smutsigt och halvskabbigt, så det slipper vi i alla fall nu (vänstra bilden är med det gamla överdraget och högra med det nysydda).

                                 



Nej, nu blir det sängen och lite mer väntande och längtande... Hoppas jag kan sova ordentligt i natt, brukar ju vara lite si och så med den varan nuförtiden...





"Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you"



Kommentarer
Postat av: Frida

Nu behöver du inte vänta längre... Kram på er// Frida

2011-10-27 @ 15:02:40
URL: http://mirakletsomskedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback