Höst och häst...

Här kommer en liten bildkavalkad i höstens tecken! Var ute och plockade kastanjer häromdagen för att göra ett "höstfat", så tänder jag ljusen om kvällarna och njuter av en kopp chai-te med massa honung i väntan på Modde =)


          


          

                              

           


Idag tog jag cykeln till jobbet för att skriva på lite papper, jag kommer inte ihåg att det tog såå lång tid att cykla till jobbet... Men det var skönt med lite motion, en vara det inte blir alltför mycket av, mer än min kära vattengympa =) På vägen hem stannade jag och fotade lite höst, och lite häst =) Sen stannade jag till på bibblan med, och hämtade böcker som jag reserverat, äntligen har jag något att läsa igen! Så nu kommer det bli ännu mera soffhäng med chai-te, som nästan blivit mitt nya (enda...?) crawing =)

                                                       
                                       

                                                    


             
                                                 
                                     

                                               

"Lilla hästen Plopp, rider i galopp..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback