Kanelbullens dag...!

Ja jag vet, kanelbullens dag var igår, men efter vattengympa (med bulle till fikat), eget kanelbullsbak och dubbla säsongspremiärer (sista säsongen av DH började igår, hur ska jag stå ut när den är slut...?) på tv:n igår orkade jag helt enkelt inte med att blogga om dagen. Det finns egentligen inte så mycket mer att skriva om den, men vi bakade som sagt egna bullar, det var svårt att låta bli att äta av dem...! Men jag tror att jag stannade på tre hembakade =) Goda blev de i alla fall!



                             






"Baka, baka, baka en kaka
Rullla, rulla, rulla en bulla
Här finns massor och alla får smaka (om ni är snälla)
Pick och skjuts in i ugnen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback