Redo...?

Idag går jag in i vecka 38 (37+0), vilket betyder att om Modde bestämmer sig för att komma nu så är det helt normalt. Men h*n har å andra sidan till och med den 6 november på sig att vara normal... Det är väl ändå nu man ska göra sig lite redo, packa bb-väskan och så. Jag har faktiskt plockat ihop det mesta till bebben, lite kläder, blöjor och annat smått och gott, men jag ska väl ha med lite grejer till mig själv också, mjukiskläder, amnings-bh, choklad, kamera, laddare med mera. Så ska vi skriva förlossningsbrevet med, om vi har några speciella önskemål och så. Hmm, det är lite svårt...

När Thomas någon gång tidigt i graviditeten sa att han längtade till förlossningen sa jag att jag längtade tills efter förlossningen. Men nu är det faktiskt så att jag med ser fram emot förlossningen, det ska bli så spännande att upptäcka hur det känns, hur jag och kroppen kommer att reagera och så vidare. Så där kan man nog säga att jag är redo i alla fall, och att jag varit det sedan föräldragrupp och födslokurs =) Sen blir det ju som det blir! Huvudsaken är ju att lilla bebisen kommer ut ♥

Blivande mormor har förberett lilla Moddes fötter, så att h*n inte behöver frysa när h*n väl är här! Får väl se om dessa med ska packas ner i bb-väskan =)





                               




Igår satt jag huuur länge som helst och försökte få till en ny design på bloggen, tyckte att det var på tiden... Men som sagt vilken tid det tog, tror inte jag var i säng förrän efter ett! Så trots ordentlig sovmorgon idag så har det varit rätt segt, det enda jag gjort är tvättat, men det är ju så det ska vara =)




"If you ask me I'm ready"


Kommentarer
Postat av: Frida

Jävligt snygg design... Massa kram Frida

2011-10-03 @ 21:14:26
URL: http://mirakletsomskedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback