Sista vattengympan...?

Har idag varit på vattengympa. Innan passet pratade de med foglossning om hur skönt det var med vattengympan för att man då blir helt smärtfri. Detta var dock inget jag märkte av, de flesta rörelserna gjorde rätt ont... Jag pratade med ledaren efter passet (hon är för övrigt även barnmorska) och hon trodde på falsk ischias. Jaha tänkte jag, spelar ju inte så stor roll vad det heter, för ont gör det ju i vilket fall... Och så fick jag lite medlidande i form av kommentarer som att "ja det är jobbigt att vara höggravid" och "jag förstår att du känner dig färdig med det här"... Jag sa efter passet att jag tror att jag kommer även nästa vecka (två dagar efter BF), men då sa ledaren "det tror inte jag" och skrattade =) Så nu hoppas jag på att hon har rätt!

För att lätta lite på smärtan har mamma varit här idag med pappas gamla kryckor, så nu hoppar jag omkring här hemma som en annan krympling... Och Thomas som har varit så hjälpsam och förstående under hela graviditeten har helt plötsligt blivit min slav... Hur skulle jag klara mig utan dig?




"Jag tänker hoppa ner från eiffeltornet"

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej min vän.. Jag lider med dig... men det är inte långt kvar nu.. Vill ju träffa dig.. Kram Frida

2011-10-18 @ 20:23:04
URL: http://mirakletsomskedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback