Sjunde oktober...

Jag hade tänkt att systugan skulle fortsätta här hemma idag med, men det har varit fullt upp med annat. Började till exempel dagen med en liten promenad, då kände jag mig duktig =) Sen har det bara rullat på med lite matlagning, plock och pack inför kvällen, barnmorskebesök och vagnhämtning! Ja nu har vi alltså hämtat våran vagn. Eller Moddes fina vagn =) Så nu kan Modde komma, annars gör Tarzan sig hemmastadd i vagnen, trots att hon inte får...! =)

Nu ska jag bara äta lite, och titta lite på fotbollen, sen bär det av mot Tage-statyn där helgen med bästa tjejerna startar. Alltid lika spännande att se vad de ansvariga hittat på för nåt kul =)


Bild från google...




"I love you, Ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback