Systuga...

Ganska länge har jag tänkt att jag ska sy babylakan av våra gamla udda lakan, och idag blev den tanken mer än bara en tanke. Så idag har jag haft systuga här hemma =) Än så länge har det blivit ett örngott, ett underlakan och ett påslakan till spjälsängen och ett underlakan till vaggan, allt av samma set vuxensängkläder, det ska bli påslakan och örngott till vaggan med av samma. Trots att jag är ganska slarvig och det inte blir alldeles jättekanon har det tagit ganska lång tid, så jag har inte hunnit med så mycket annat idag, men det känns ju ändå som jag gjort lite nytta =) Men nu har jag i alla fall använt symaskinen =) Har faktiskt hunnit med en liten promenad med Thomas så här på kvällskvisten också!



"symaskin skin skin, syma ma ma ma maskin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback