Bra helg och slö måndag...

Vilken bra helg det blev =) Bra fixat brudar! Efter mötet vid Tage-statyn i fredags fortsatte helgen med filmmys i pjamas och på luftmadrass (tur att vi gravida fick sova i sängen!), massa snacks, korvpaus, kattbus, en ganska kort natt, god frukost, frågesport, långpromenad (i alla fall om man är höggravid), lunch på stan, en lämna-väskan-hemma-sejour, hårlockning och sminkning (tackarrr =)), champagne (=sprite), hamburgare, namnade ballonger, fiskdamm, tårta, bål, nakna grannar (?) och bildspel med massa gamla och nya roliga bilder! Som sagt, bra fixat brudar! =)

Igår var en ganska seg dag, vi var en sväng hos Thomas föräldrar och sen en sväng hos hans ena syster och sen var vi hemma resten av dagen...

Om gårdagen var seg så har den här dagen varit, om möjligt, ännu segare... Jag vaknade runt halv tio, åt frukost och la mig sedan för att sova igen, sen har jag mest hängt i soffan, runt halv fem bestämde jag mig för att duscha och klä på mig... Men såna här dagar behövs de med, det är skönt att göra ingenting! Nu tror jag att det är dags att laga lite mat... Men vi hörs då...!




"Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
(...)
Cus today I swear I'm not doing anything"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback