Är det höst nu?

Åh, idag är jag trött ska ni veta... Det tar hårt på en att gå på Ikano en hel dag, men det är kul förstås, extra kul var det att träffa F och lilla M, fattar inte att man kan vara så snäll och lugn som bebis! Om det är sant att bebisen har samma rytm i magen som när den kommer ut så kommer vi inte få en lugn stund, tycker Modde är i farten i stort sett hela tiden. Resultatet av dagen blev en mammatröja, tre par örhängen, en plastback och köttbullar från IKEA =)

Imorse blev jag väckt klockan sju (vilket antagligen gör mig extra trött) eftersom hantverkarna ringde på dörren då, då var det helt enkelt dags att börja riva ner tapeterna... Men det är ju för en bra sak, tror det kommer bli så fint i Moddes rum =)

Ikväll har vi varit på födslokurs på Freja, det var helt okej, men jag hade antagligen föör höga förväntningar... Men de har morgondagen på sig att imponera på mig, det går förhoppningsvis lättare om jag inte har lika ont i huvudet imorgon...

Är ju första september idag förresten, det betyder väl höst?

Nu blir det faktiskt sängen... Eller förresten, måste gå och köpa fil först, sen sängen!



"I wanna lay you down in a bed of roses"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback