Babyshower och hockey...

Jag har ju glömt att visa den fina blöjtårtan som N och jag fick varsin på babyshowern häromveckan, så här kommer bildbevis:
  

Den kvällen som babyshowern ägde rum fick alla gissa kön, vikt och datum med mera när våra bebisar skulle komma, lite kul att se om det stämmer sen =) Igår var vi på hockey och då fick jag ett datumsförslag av en man jag inte känner, han som satt brevid mig på läktaren. Han sa att han visste att det skulle bli den 27 oktober (4 dagar efter beräknat födelsedatum) för att bebisen skulle vara "färdig" då =) Och Thomas trodde stenhårt på den här mannen!

Vi hade bestämt att vi skulle gå på en LHC-match innan Modde kommer, så igår var det dags! Kan väl säga att vi valde rätt match =) Lite typiskt bara att Thomas hade satsat pengar på 5-1 och jag på 4-2 och så blir det 5-2 till LHC... När LHC gjorde sitt första mål reste jag på mig precis som resten av sittplatspubliken, men resterande fyra satt jag kvar på min stol, det kändes bäst så =) Jag fick även passa mig när jag skulle applådera, för när man sitter lite trångt och man har en mage ivägen så slår armbågarna i magen när man klappar händerna. Så nu har Modde varit på sin första LHC-match, nästa gång får bli när h*n kommit ut =)

  

 





"Den glider in"


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Ja ett riktigt litet busfrö! :) ja det var himla skönt att det såg bra ut trots allt :) Hoppas allt är bra med dig, "er"! :)

2011-09-27 @ 13:52:09
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback