Elfte september = blandade känslor...

I tio år har elfte september varit dagen som förändrade världen, för världen...

För mig har den här dagen inneburit kusinfödelsedag i 18 år (ja, just 18 år, shit vad fort tiden går! Kommer ihåg att jag lekte med dockor när jag fick veta att jag fått en ny liten kusin), så även idag. Kusin L har alltså firat 18-årsdag idag, med massa god mat, fika och snacks, så gott att vi nästan rullade hem =) Extra roligt var det att träffa kusinerna som inte sett magen förrän idag =)


Fick precis tråkiga nyheter angående en kompis och hennes familj, livet är orättvist... Alla tankar går till er!




"Its not fair"

Kommentarer
Postat av: Emmy

Det var jättemysigt att få träffa magen också (och er andra också för den delen :)blir lite sugen på att vara gravid själv :P

kram/emmy

2011-09-16 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback