En dagens, tack...

Dagens frukost bestod av fil med russin, äpple och banan, superba äggmackor, te med honung, ett glas c-vitamin och digestivekex. Detta är verkligen dagens höjdpunkt =)




Gårdagens pastasallad med massa godsaker, ost, skinka, kidneybönor, tomat och paprika med mera, fick utgöra dagens lunch, mums!




Dagens Tarzan satt vid datorn när jag gick upp imorse, men det var visst något utanför fönstret som var mest intressant =)




Det har inte hänt så mycket här hemma de senaste dagarna, jag slappar och sover mest (men vad skönt det är!). Målningen har stagnerat lite och så även motivationen, men jag har i alla fall rensat bland lite papper och sådant idag, vilket får räknas som dagens "nytta"... Har kommit fram till att jag INTE behöver spara alla block och annat från skolan, kommer ju aldrig titta i dem igen... Det som var roligast att titta på i blocken var ju inte mina anteckningar utan det jag kladdat ihop längst bak =)




  





"När varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer
Kom ihåg mig då"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback