En jättebebis!?

Igår var vi hos barnmorskan, och även denna gång såg allt bra ut! Hjärtat tickade på i samma takt som tidigare och måttet på livmodern följer sin egen kurva =) Om Modde kommer när h*n är planerad (om en månad idag!) så har vi bara två barnmorskebesök kvar. När man tänker så är det ju verkligen inte långt kvar! Jag har försökt börja tänka att jag säkerligen kommer gå över tiden, för att inte bli besviken och så, men barnmorskan sa i alla fall igår att ungefär 80% föder från fem dagar innan till fem dagar efter beräknat födelsedatum, så jag hoppas vi hamnar inom den ramen. Då klarar vi oktobermålet också, inte för att det egentligen spelar någon som helst roll, men både Thomas och jag önskar oss ett oktoberbarn! ♥

Mamma var ju och shoppade loss åt mig på GekåsUllared förra helgen, och hon kom faktiskt hem med en hel del bra grejer =) Bäst av allt var ju den efterlängtade mysoverallen, en sån där som man ser ut som en jättebebis i! Jag tror orginalet av denna overall kostar runt 1300:-, men med det priset skulle jag ju knappast våga använda den, tacka vet jag Ullared, och tack mamma! ♥





Nu ska jag åka ner och luncha på stan med M (men inte i mysoverallen!) =) Thaimat, mums!




"Love can build a bridge"

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin.. Hoppas dom finns kvar när jag ska dit.. Massa kram Frida

2011-09-23 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback