Massa god mat!

Igår träffade jag som sagt M på stan och vi gick till Thai Coconut och åt supergod thaimat, nudlar, kyckling och grönsaker i ostronsås. Det är nästan så att M och jag och thaimat hör ihop! =) Sen gick vi hem hit och hängde i soffan och åt bullar, mer sånt!

På kvällen var Thomas och jag ute och åt på Hamlet, vi trodde att det skulle vara rätt mycket folk, och att folket skulle vara rätt skräniga, men vi klarade oss =) God mat blev det här också, liten plankstek! Vi passade på att följa barnmorskans råd att umgås bara med varandra, det blir kanske inte så mycket sådant när bebben anlänt...?


                   

Idag har Thomas spelat innebandy, och för en gångs skull var jag med och hejade på, det var nog därför de vann =) Efter matchen bestämde jag mig för att gå hem i det fina vädret. Hem kom jag, men det gick inte fort... Och jag har inte orkat med så mycket annat idag, får väl se hur bäckenet mår imorgon...

Nästan hela graviditeten har jag varit sugen på smörgåstårta, så i några dagar nu har jag tänkt att det är dags att göra något åt det! Jag hade ett recept på en ganska enkel smörgåstårta som jag slängt ihop nu på eftermiddagen och den ska vi njuta av nu! 


                   






"Nu så ska vi gå och äta mat"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback