Pizza? Eller sallad? Eller...?

Igår "tjänade" jag mer pengar =) Sålde en grafräknare som jag endast använt till matte C-kursen på gymnasiet... Ställer frågan till mig själv varför jag väntat så länge med att sälja den? Men svaret blir nog bara att jag väntat på bättre tider... Aja, skönt att bli av med den i alla fall och inkassera lite mera stålar!

Efter "affären" träffade jag bästa M som var hemma från storstaden, alltid lika kul att träffas =) Vi knallade ner till stan (eller M knallade och jag vaggade) och där träffade vi J och H för en lunch på Hälsofreak. Jag hade bestämt mig för en sallad (en sån man väljer ingredienser själv), men när jag kom fram till kassan valde jag istället dagens, som var kycklingenchiladas. Det var gott men alldeles för lite för en gravid kvinna på tillväxt! Nästa gång får det bli thai-mat =)

På eftermiddagen åkte vi och hälsade på M:s lilla söta brorsdotter och sen bar det av till Ljungsbro igen. Målade skötbordet en omgång. Sen anslöt Thomas efter en svampplockningstur och kvällen rundades av med pizza =) Stackars lilla pappa, han hade beställt en kebabpizza men fick en med bara tomat, ost och skinka... Som tur var kunde Thomas åka och hämta en kebabpizza, och tur för pizzerian att de bjöd på den!





Vi sov alltså kvar i Ljungsbro och efter en frukost imorse i hotellklass målade vi lite till, både skötbord, byrå och ramar. Sen åkte vi med mamma in till stan och på eftermiddagen var vi och köpte oss (eller Modde) en finfin vagga jag hittat på Blocket, så nu har h*n ju någonstans att sova! =) Ikväll blir det tacos och lördagsgodis =)



Bild från google...




"Kebabpizza, slivovitza"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback