Alla hjärtans dag!

Peppar peppar, men det verkar som att det inte blev "något mer" av förkylningen. Är väl lite snorig, men inte sådär sjuk som jag kände mig för några dagar sedan. Och det går åt rätt håll. Skönt!

Igår var det alla hjärtans dag =) Thomas fixade barnvakt åt lilla prinsessan och bjöd mig på hockey, mysigt! ♥ Det var lite nervöst att lämna bort lillan igår för hon har varit så mammig och pappig på sistone, men mantrat under kvällen var så länge vi inte hör något går nog allt bra, och vi hörde inget heller, och alldeles utmärkt hade det gått hos morbror M och tant F =) Tack för hjälpen!

Thomas fick röda kalsonger av mig, känns som jag brukar köpa kalsonger på alla hjärtans dag...? Jag fick ett jättefint hjärta av älsklingen med! ♥ Det ska sättas upp i sovrummet, frågan är bara när, vi fick nämligen en tavla när lilla prinsessan precis kommit till världen och den satte vi upp förra veckan...

                            

Igår, på dagen, var lilla prinsessan och jag hos F och hennes M, E från skolan var där också, med sin lilla Z, mysigt värre med massa småbarn runt omkring sig! På E:s blogg finns en bild på ligan =)

Vi tog sovmorgon i måndags och missade sången eftersom den börjar så tidigt då, redan halv elva, men idag var sången halv tre och det passar oss bättre =) Lillan var nöjd och glad under sången, men sedan blev hon visst trött. Jag gick en promenad med vagnen, och sedan låg hon kvar och sov i liften, så sammanlagt blev det en eftermiddagslur på ungefär tre (!) timmar.

                           

                                   Här är lillans krokodilrumpa och lilla huvudet mellan spjälorna i vaggan ♥





"Var är rumpan? Här är rumpan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback