Dumma snor...

Usch vad jag hatar att vara förkyld! Jag tror jag nämnt det någon gång förut, men påpekar det igen, jag blir ju "manligt" förkyld, så fort jag blir lite snorig känner jag mig såå himla sjuk... Trots att jag helst hade legat kvar i sängen hela helgen har vi farit runt en hel del, igår var vi i Ljungsbro för Thomas skulle spela tennis, och på kvällen var det kalas för Thomas svåger (Thomas systers man blir väl hans svåger...?). Idag har lilla prinsessan varit med sin pappa och hälsat på sin farmor och farfar, och jag spenderade min egentid på stan. Jag var bara tvungen att införskaffa lite nya bh:ar, kroppen ser liksom inte riktigt ut som förut... Jag hittade i alla fall en ny, och så blev det ett par jeansleggings med. Nu har lilla grodan somnat i mitt knä efter kvällsmat, tyvärr behöver hon en ny pjamas, så då kommer hon säkert vakna, bara för att strax sövas om igen... Men man kan ju inte gå till sängs med en nerkräkt pjamas..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback