Goda nyheter och mat...

Wohoo, den förmodade datakraschen visade sig vara en vilsen dammtuss i fläkten! Det var verkligen goda nyheter. Det finns liksom inte budgeterat för en ny dator i den något skrala mammakassan. Skivor har jag sedan innan och jag har nyligen införskaffat USB-minnen, så nu ska här rensas och sparas bilder både här och där! Jag vill inte än en gång få veta att nästan alla bilder (kanske) är borta... Idag har jag varit med lilla familjen på föräldraträff, den handlade den här gången om mat. Så vi vuxna blev alla bjudna på puréer av palsternacka, blomkål, broccoli och kött. Det smakade väl sådär =) För lillans del blir det att vänta åtminstone en månad till innan det är dags att prova något nytt, men det ska faktiskt bli väldigt spännande när det väl blir dags! Nu ska jag sova och drömma om mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback